Dimarts 11

”la Caixa” i el VHIO, una aliança per accelerar el desenvolupament de tractaments oncològics

Publicat el 11/02/2020

La nostra col·laboració amb el Vall d’Hebron Institut d’Oncologia (VHIO) va començar amb la creació de la Unitat de Recerca en Teràpia Molecular del Càncer – ”la Caixa” (UITM-”la Caixa”) ja fa deu anys. Des d’aleshores, hem donat suport amb més de 16 milions d’euros la recerca translacional en oncologia en aquest centre, com també altres projectes nacionals i internacionals liderats per investigadors del VHIO.

Amb el nou acord, signat avui pel Sr. Isidre Fainé, president de ”la Caixa”, i el Dr. Josep Tabernero, director del VHIO, aquesta aliança es consolida amb objectius renovats i una inversió de 6 milions d’euros entre 2020 i 2023.

Compartir

0