Dimecres 28

Les escoles i els museus de ciències són institucions independents però complementàries

Publicat el 28/09/2016

Por Raül Toran, vicepresident de l’ACCC i redactor científic

A l’última edició del Campus Gutenberg, celebrada els passats 12 i 13 de setembre a Barcelona, ​​han tingut lloc diversos debats per tractar el present i el futur de la comunicació científica. Als debats d’aquesta edició, es va parlar dels rànquings científics i l’excel·lència científica, dels descobriments científics i la controvèrsia en investigació, de les innovacions en comunicació i de la relació entre l’educació i els museus. Ens centrarem en aquest últim debat.

«Els museus i les escoles es necessiten mútuament ja que tots dos són educació», va afirmar Lina Ubero, cap de programes públics del Nat-Museu de Ciències Naturals / Museu Blau de Barcelona.

Compartir

0